I samarbete med SMART Planering 🌟

Tränings och kostdagböcker 

Jag har verkligen hittat något riktigt BRA! Något som jag använder själv! Eller SKA använda själv när jag får börja träna igen. Detta kan vara … ditt bästa verktyg för att få resultat, skapa en medvetenhet och för att tydligare kunna se och följa dina framsteg!

SMART planering har flera unika Kost- & Träningsdagböcker i sortimentet som alla har gemensamt att de hjälper dig planera, följa upp och utvärdera din träning, kost och vardagsmotion.

Böckerna lär dig att skapa en medvetenhet om dig själv och din dagsform. Uppmuntrar dig till att göra bra val i vardagen men samtidigt lär dig reflektera över varför du kanske inte får det resultat du önskar….

Träning utan resultat?

Jag vet inte hur många gånger jag får höra kommentarer så som ” Jag tränar och tränar och äter ”rätt” men ingenting händer” 

-Ledsen att behöva säga det…. Men då gör du något FEL!

För någonstans brister det. Om man tränar och rör på sig mer, och ligger på ett kalori underskott så får man resultat. Om man tex vill bli starkare, bygga muskler, minska i fett ( = tajta till sig, och öka styrkan på samma gång)  Så är det jätte viktigt att man har koll på hur mycket man behöver få i sig på en dag.

Samt att man har träningsupplägg där man ökar vikterna allteftersom och även byter ut programmen för att fortsätta utvecklas och hela tiden få kroppen att bli starkare och hålla en bra förbränning. Med hjälp av dessa kost och träningsdagböcker så får man stenkoll. För tro mig, om du är 100% sanningsenlig mot dig själv, då kommer du att SE med blotta ögat vart det brister. Om du ändå inte ser det, så kan du ta med din bok till din coach och diskutera igenom saken…  😉 

 

”Prova på” Erbjudande !

Dessutom så är det sjukt kul, För att man känns sig lite ”duktig” när man skriver i sina utförda aktiviteter och vad man har ätit. Man lär sig under resans gång och ökar medvetenheten på ett riktigt bra sätt. Dessa böcker är inte komplicerade utan väldigt enkla att följa och göra sina personliga registreringar i =)

Som coach rekommenderar jag dessa VARMT! 

Jag har firat en rabattkod som gäller ett par dagar. Med Koden  ”Martens15” får du 15 % rabatt på hela sortimentet

(förutom paketlösningar och tillbehör ) 

In och beställ dina böcker HÄR 

 

Kram kram

 

/ My Martens

Kommentarer (11)
  • Hanna

    Jag gillar att du är så rak!

  • Fia

    Kan du inte berätta mer om din coachutbildning? 😊 kram

  • PP

    Har alltid haft en vanlig skriv- anteckningsbok alla dagar och år jag har tränat går minst lika bra (och så mycket billigare också 😉).

    • mymartens

      Självklart går det bra att skriva på vad som. Anteckningsbok, antecknat i mobilen😅

      Men många har svårt att hur, vad och när man ska skriva ner för att enklas följa upp Osv…

      Så detta är helt enkelt ett koncept, där man får hjälp med strukturen. Tips, knep och en väldigt fin bok med inspiration 😄

      Personligen tycker jag inte dyrt för att vara svensktillverkade böcker, med otroligt bra upplägg 🤗

      Men om du tex har en struktur som fungerar för dig, så är ju det jätte bra ☺️

  • A-M

    Jag skulle behöva gå ner ca 20 kg som jag lagt på mig under 2 år. 2 år sedan jag tog bort mina hundar och att gå ut själv är verkligen inte roligt.
    Än mindre kul är det att gymma. Har aldrig varit en människa som gillat idrott. Iof sig så var jag hästtjej när jag växte upp.
    Hur hittar man motivationen för att träna?

    • mymartens

      Hej A-M!

      Tyvärr är inte motivation någonting som kommer av sig självt. Motivation är någonting man skapar.

      Det är långt ifrån alla gånger som jag tycker att gymmet är roligt, men då påminner jag mig om hur bra det känns efteråt, och hur bra det får mig att må🙏🏻☺️

      Några tips är att du sätter upp mål och delmål. Sedan försöker du hitta saker som DU tycker är roliga 😄

      Man behöver inte ett gym för att träna. Det finns oändligt många överliggande som du kan göra både hemma och utomhus.

      Om du inte gillar att gå. Testa att börja löpträna, kanske intervaller?

      Cykling? Gruppträning? Spinningpass? Simning? Paddel? Tennis?

      -Lycka till 😄

  • Lars Karlsson

    A-M
    En grej att försöka.
    Gå eller cykla åt något håll i en timme.
    Sedan ska du hem igen.
    Två timmars motion gratis.
    Du kan ju börja med en halvtimme om du vill.
    Finns så mycket att se där man bor.
    Gör det på en tid som passar dig.

  • p

    Eller bli dagmatten åt någon hund? Eller bara låna någons hund så kommer du ut.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *